Juni 26, 2008

Semua hanya ada dalam dirimu mama...

Hidup takkan berarti, tanpa seorang ibu. Tak pernah aku membayangkan hidup tanpanya. Kini semua itu telah menimpaku. Takdirku adalah meneruskan hidup tanpa dukungan dan kasih sayangnya padaku. Sesuatu yang berharga dan kecantikan yang ada dalam diri seorang ibu tidak akan pernah aku temukan diibu manapun kecuali ibu kandungku.

Dia berikan aku nyawa, dia berikan aku nafas, dia berikan aku darah, dia biarkan aku tumbuh dalam dirinya dan juga dalam dunia. Dia berikan semua kebahagiannya demi aku...dia berikan cinta kasih sayangnya tanpa kurang satupun juga... dia berikan kekuatan yang kini ada dalam diriku.. dia berikan aku semua hal yang belum pernah aku berikan kepada sesama..Dia begitu mandiri..dia begitu tegar.. dia begitu kuat...
Semua hanya ada dalam dirimu mama...
dan aku hanyalah seorang anak yang belum mempunyai sedikit sikap yang ada padamu...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar